BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 8, 2010

nama Cikgu

hari ini masuk satu kelas..yang belum pernah jejak lagi ke dalam kelas tersebut...
jadi bila masuk kelas tu..kelas yang paling dan boleh dikategorikan kelas yang nakal dan suaranya sahaja boleh mengalahkan suara cikgu...

kelas tahun empat...
mula2 masuk sebagai permulaan kenal dengan murid nyer aku buat sesi perkenalan diri antara satu sama lain..untuk aku jugak..mudah untuk ingat nama..tapi bila time aku kenalkan diri..ader murid ni cakap..cikgu kami nak panggil cikgu apa...CIKGU ANA ker??
wow..terkejut aku..aku dengan lajunya menjawab...eh...jangan...panggil farah..CIKGU FARAH...jangan panggil cikgu ana...nanti cikgu tak layan..hehhehehe...budak oo budak...nama farah tu kan depan...panggil ajerk la farah...yang belakang tu jugak ko nampak..heheheh

0 comments: