BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 2, 2010

kereta Oh KereTa

aduh sedihnya..pergi tempat kereta..kereta tu dah bawak balik ke batu pahat..dari tampan pulang kembali ke batu pahat..so aku kene bertindak dengan cepat. dan aku berharap sangat kereta ni dapat di siapkan secepat yang mungkin.sebelum bulan 12. atau sinonimnya masuk tahun baru.sebelum masuk tahun baru k!!!..

cari punya cari tempat kereta..nasib baik dekat aja..da settle..semua kecuali aku tak hantar lagi geran yang update..geran ni akan di faks oleh ambank insurance..dah call..hope orang insurans turun dengan cepat..then bagi sebut harga..sama ada lost atau leh cover. aku harap leh cover..walaupun ramai orang cakap mang totally lost...namun aku berharap ia tak...

dah settle urusan..aku pun memulakan sesi mencari kereta.nak lihat sekali kereta tu..ala ala jejak kasih..huhuhu..bersama2 rakan2 aku menjejak kasih kembali kereta tu kat stor..mak aih..datang sana..punya banyak kereta..macam2 jenis kerosaka..apa yang menarik ada satu kereta viva..mang remuk habis..dalam hati aku..klo naik viva, mungkin aku lagi teruk..silap ari bulan kaki pun takder..masyaAllah...nasib aku diberi peluang...

cari punya cari jumpa la kereta tu..kawan yang sowang ni..cakap..dasyat giler kereta ko farah..aku senyum aja..tak tau nak cakap macam mana..

haaaaaaaaaaaaaaaaaa....
sebelum masuk dalam stor tu, aku tanya apek tu."mau cari kereta ***2236...jazz warna merah.semalam mari.ada sini ker?" terkejut gamaknya.dia tanya sapa yang bawak.tunjuk kat budak laki.budak laki tu tunjuk kat aku."dia bawak bukan saya". cina tu leh jawab " u bawak,kereta itu macam u bawak." terkejut barang kali, sebab tiada luka yang serius..padahal dia tak tau aku sakit..huhuhu....

ni gambar yang dapat di snap..








0 comments: