BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 4, 2011

wah loser nya aku

wah loser nya aku
dan bertapa aku losernya...
huhuh...
apa yang loser....
aku tengok2 kawan2 aku dah kawen..
klo yang tak kahwin pun ada bf la...ada yang serius...
tapi...bila di lihat balik...
oh goshhh aku sowang yang takd bf atau teman...
oohh TIDAK!!!!LOSER NYA AKU!!!!!

HUHUH....
aku ngat ada geng...rupanya kawan baik aku pown dah adaa...dan on the way...
huhuh...
tak pa la...

nanti2 ada la tu kowt...huhuhuh...
orang takut nak kenal ngan aku kowt...
entah la...orang nak kenal...aku takda perasaan...
aku nak kenal ngan orang..???rasa macam tak ada minat lagi...
pelik...
kawan baik aku pun pelik..aku takda kenal ngan orang...huahuahua..
apa la aku nak dalam hidup ni..
aku rasa ada missing something dalam hidup ni...
apa dia ya...
tapi buat masa sekarang ni, baru aku sedar, yang aku loser se losernya....hahahhaha

0 comments: