BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 22, 2013

Sekarang no aku hidup sebatamg kara.tiada mak atau ayah.
Jadi segalanya diatas bahu aku...
Segala perbelanjaan, segala  galanya....

Apakan daya, bila berlaku seperti ini, dan melibatkan duit
Orang akan lari
Aku tak minta duit, aku tak minta hutang pun ngan sapa2

Orang lari sebab takut aku minta duit...
Aku bukan macam tu, susah macam mana pon aku takkan mintak duit org atau berhutang selagi aku mampu...

Sekarang org nk bercakap ngan aku pun takut sebab takut aku pinjam duit...

Pelik manusia

Bila dia pinjam duit, aku beri...
Dan aku tak pernah minta untuk pinjam duit sapa2...
Kawan yang betul ada masa susah
Dan ada kawan yang ada masa senang

Kawan yang ada masa susah pun hanya aku meluahkan perasaan aku dan mempersoalkan soalan yang banyak dibenak aku...

0 comments: