BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 1, 2010

hari Yang ntAh aPer-aPer..

hari yang entah aper-aper..
borink la...
tapi biasala tu..
lumrah alam...
klo asyik seronok n happy ajerk pun boring jugak..
sebab asyik hepi ajerk...

sesekali kene ader sedih, marah ker, bengang ker..
huhuh
klo tak
takder nyer kehidupan ni bak
1. onak dan duri
2. mempunyai liku2 hidup
3. asam garam kehidupan
4. pahit manis dalam percintaan / kehidupan

betul tak...
semua ni untuk menstabilkan emosi kita..
klo asyik hepi...kita tak tau apa rasa atau kepedihan apabila dilukai atau rasa marah...
jadi akan digelar sebagai mr. / mrs / miss hati kering...huhuhu...
betul tak..

ari ni aku rasa dalam situasi marah n bengang sedikit...
dengan siapa..??
adalah..hahaha/...
my personal..
nak tau kene isi borang..
tapi skang ni ia menjadi pengajaran kepada aku
supaya farah lebih berwaspada dan berhati2 dalam mimikirkan sesuatu perkara..
go farah go..
heheheh

biarlah...orang tu...
asal jangan sentuh aku nyer life...
macam mana la orang nak sentuh life au yerk...life bukannya benda yang leh dipegang..hauhauha...

biar orang buat kita, jangan buat orang,,,
sebab skang ni,, orang buat jahat kita sekali, nanti orang tu akan dapat balasan berganda2..
itu pesan my abah the super hero ...

tapi, anak dia yang ni selalu kata laks kat abah the super hero :
orang buat jahat kat kita sekali, nanti berganda2 kita balas..tak dapat ari ni, esok lusa tulat tahun depan leh buat...hahhahahaha

bila abah dengar.. geleng kepala ajerk...
sebab nakal sangat aku ni..hahah..
ader jerk benda nak ngarut2 ngan abah bila abah bagi nasihat..
sajerk..
hobi aku adalah menyakat abah bila abah bagi ceramah kat anak dia yang sowang ni..
sebab aku suka nyakat adik2 aku..
teruk ker..???
tak kut hobi aku ni..
hobi ni la yang paling aku suka..
selagi si nurin tak nangis, alip tak merajuk..
selagi tu tak puas..sajerk nak sakat..
alah...
last2 nanti aku pujuk la derang...

yer la...
aku duk jauh...bila lagi nak ader peluang menyakat famly aku kan...
klo dekat mesti tak sakat...
sebab kene buat jadual untuk menyakat orang..
supaya nanti tak bowink..hauhauha

abah the super hero...along janji tak sakat adik2 lagi...tapi klo bowink anak abah yang ni sakat lain kali lagi..tunggu anak abah yang baik ni balik yerk...hehehe..cuti ni ajerk...dah tak cuti takder sakat2 dah..hahahaha

0 comments: