BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 1, 2010

SooN....

ermm...tak lama lagi...
betul..memang tidak lama lagi..
hari tersebut akan datang...
tapi aku masih tidak tahu..
bagaimana aku seorang insan yang kerdil ni..
nak menghadapai hari tersebut..
lagi 11 hari..
adakah hari tersebut akan membuatkan aku ceria??? atau mengundang kesedihan??

walau apa pun..aku mesti tabah..dalam menghadapi hari tersebut..
apa persediaan yang perlu aku buat pada hari itu yer..
hari tu jatuh pada hari khamis..entah kenapa..
rasa setenang ..bila jatuh pada hari khamis..
bak kata orang malam jumaat..
persediaan apa yang perlu dibuat yerk..

walaupun meraikannya ..
lambat atau cepat...
tak pernah kisah..
tapi kali ni i want it be a special for her..

ape per puun..atau ceerita...anak mak ni kan seorang yang tabah, keras hati..n degil laks tuu..
heheh aaaa...betul ker???

i miss you..

0 comments: