BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 24, 2010

bahayA nYa, Baru Ku SeDar

wow!!!!!
bahaya nya baru aku sedar...
ermm...balik dari rumah lectrer mang malam...
waduh.....gawat gitu bak kata orang indon..hehhehe
ermm mana taknya..
balik dah lewat..pukul 12 keatas...midnight bukan tengahari punya..huhuh...
al kisah terjadi dekat trafik light...
3 line kat trafik light tu ha..duk tunggu lampu hijau...
tak perasan ader kereta sebelah..
n ingatkan cina..rupanya melayu....
wah...dari duk belakang..kereta tu gerak kedepan...
kawan yang kat sebelah dah cakap...
eh sebelah tu melayu...tengok2 kita la....
semua isi dalam kereta aku tak tengok la orang sebelah..buat bodoh....
bila da hijau aku pun terus pecut....bila dah pecut kereta tu pun pecut gaks...
apa lagi...kereta tu kini duk sebelah aku...dah time macam tu...aku pun break..bagi kereta tu jalan dlu....sebab tengah laju..ofcos kereta tu terlajak kedepan...aku break sehabis yang mungkin..then bawak slow..amik kau....
yang syiok nyer..kereta tu pun slow gaks..then last sekali kereta tu mau u turn..apa lagi...siap keluar muka dari cermin semua orang dalam kereta tu...
nasib takder lori..klo ada dah langgar ngan lori tu...
gatal pun ada..
tapi satu aku fikir..bahaya...
macam2 leh jadi...
walaupun kami berlima...
Alhamdulillah...
lega tau...nasib sampai jugak kat tempat terinta ni,..

0 comments: