BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 28, 2010

sakit nya

Ya Allah...baru lepas baik dari accident...
alhamdulillah...nasib takder kecederaan teruk..buat yana,myra,hana..saya mintak maaf saya tak tau macam mana leh jadi macam tu..sebab saya kamu semua sakit...sakit macam saya dan +++...

tak tau la macam mana leh jadi accident tu..yang pastinya..
angin lintang dah bawak aku ke kanan...sampai langgar penghadang jalan...dan aku tak sedarkan diri...
sedar aja..kereta dah berasap..tolak pintu sekuat mungkin..sambil panggil chet..chet...dan terjelepuk aku di atas tanah...

yana dan hana dan tercampak kat luar..bertapa terkejutnya aku...hanya Allah sahaja yang tahu perasaan aku time tu..berkecelaru habis..

kereta..jangan di cakap la..habis...teruk...habis dan habis...tak tau...nak cakap macam mana...

bile free,, nanti aku masukkan dalam spora33 ni...

esoknya sakit2 badan ni gi wat report..
boleh laks..orang tu tanya nama apa..then aku sebut la nama penuh aku..
dengan nada romantik orang tu..leh balas balik macam ni.."sedap nama awak tu..suka saya"..ehh dalam hati aku apa kena pakcik polis ni..malu aku...aku tak tau rupanya bagaimana,,cuma mendengar melalui telefon...ayoyo....mau buat report pun leh cakap macam ni r..peliks...

tak larat nak tulis panjang2..sebab sakit...

ermm
hp hilang.kereta habis..barang2 dalam kereta hilang.baju2,barang aksesori aku..habis..semua habis..hilang...kereta jangan di cakap la..hbis..tengok tuan dengan kereta..macam da teruk...
tapi alhamdulillah...tuan dan kawan2 dia ok..selamat...

takper la..biar barang2 aku hilang..benda2 ni semua leh cari.leh beli..klo kawan2 aku hilang..aku takleh cari..sebab mereka aja yang ada..saya sayang kamu semua....Myra, haNa. YaNa..kita cepat sembuh ya..
saya masih teringat apa yang jadi...
saya akan cuba kuatkan diri saya..

0 comments: