BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 23, 2013

undur,,kalau boleh diundur

Orang kata.terlajak kata tak boleh diundur....terlajak perahu boleh undur...even terlajak naik kereta pun boleh r3vers3 agi u olss....

Ari ni rasa serba salah sangat...
Yerla aku tengah lapar kes berpantang...mkn kul 9 ngan sebiji apam.....
Makan tengah hari aku pukul 6.30

Tak ke lapar....last2 beli lauk masak sendiri....ngan tak larat...kaki aku trrketar2 nak masak..betul la..orng kata kalau berpantang ni takleh diri lama2....aiiyoooo...

Demi mengisi perut yang kosong aku gagahkan jua....

Aishhhh duduk sowqng2..bujang la katakan...miahahhaha....takkan nak harapkan kuali aku masak sendiri.....

Aishhh lagi takut klo periuk belangan masak sendiri.....hantu ........

Demi husband.....yang terchenta....isterimu akan berpantang.......

Aiyoooo rasa nak demam...mungkin sebab lewat mkn....then berdiri lama sangat kat dapur....

Alangkah bagus klo aku ada bibik kat umah...boleh aku memerintah bagai....sementara tengah darurat berpantang....

Nak betul2 berpantang sebab makcik bidan kata..kalau tak  berpantangelok nanti klo lekat susah baby nak cengkam kat rahim....aku pun dengar..aiyoooo..tak mau mcm tuu....klo kene lagi sekali sakit....hope biar la lepas ni ada baby yang sihat...yang boleh didukung..disayangi

0 comments: