BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 30, 2013

seksinya

Bila tulis pasal seksi.....kita akan cakap..n pemikiran kita kata yang  pakai seksi n seksa n sampai mencolok mata....sebut pasal mencolok.....itulah bahasa yang betul erk....bukan menjolok.....menjolok ni maksudnya kita jolok buah....tapi kalau baju yang terseksa tu kita guna pekataan ,mencolok.....kalau guna jolok...mau buta mata ekau tu erh...hehehhehe

So murid2 mencolok erhhhh..ingat yaaa

So back to the topik.....
Seksi.....erm..kenapa seksi ari ni....sebab aku  ak refer pada seseorang yang dikategorikan sebagai seksi..iaitu laki aku...takkan la laki lain kan.....

Yerla....klo kita kawen ngan org tu..dia la yang paling hot, paling seksi....paling cute,,,paling comel dan segala paling la kiranya....

Betul tak wahai suami isteri sekalian.....

Kenapa aku cerita pasal seksi....

Sebab tetiba ari ni, aku dapat rasakan suami aku seksi....
Dimana?

Hahhhhhhhhaaaaa di matanya....mata yang sepet mcm cerita sepet...hehehehh
Abang,,,u r sexy with your eye lol......hehehheheeh.....

0 comments: