BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 12, 2011

iM nervous!!!!

wakakakak....
aku nervous..apa da..da kene observe banyak kali pun nervous...yang observe aku tu bukannya gergasi..tapi manusia like me okeys!!!!!

so kenapa mesti kene nervous..ermm buat macam biasa..like they are student too...

erm...nervous because, mereka ni akan bagi markah yang berpatutan dengan apa yang derang rasa..lucky if lecterer satu kepala ngan kita..and unlucky if lectrer tu tak satu kepala ngan kita...

entah la..semester ni..aku banyak sangat lawan balik...entah la..sebelum ni tak..mungkin sebab aku ada kisah ngan dia kowt...

aish..mungkin dia nak kondem aku,,,tapi aku balas balik..bahas apa yang aku buat .pertahankan apa yang aku ngajar...time tu mungkin dia panas..panas macam cacing kepanasan..ngeh ngen ngeh...

mana taknya..dia cakap aku tak buat..padaal aku dah buat benda tu..yang dia duk sembang..duk tunjk2 kat lecterer baru tu macam mana...aishhh...

entah la..selalu macam tu..and i know...
aku bukanlah anak emas dia...huhuhu..n she doesnt like me..even teach me as student!...

tapi kenapa aku kena ngan dia..adoiy...terima aja la..mungkin hal ni mengajar aku lebih matang macam mana nak urus masalah dengan berdepan macam ni...

0 comments: