BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 28, 2011

kalau di undurkan masa...

kalau diundurkan masa, apa yang aku mahu buat ialah aku akan pergi masa aku sekolah menengah..sebab aku nak jawab soalan exam tu..soalan bocor..sebab aku dari masa hadapan ni dah tahu periksa apa..huahauha...dan aku nak buat decision yang betul sama ada ke kiri atau kanan atau di tengah-tengah...

lepas tu apa yang aku betul2 nak buat ialah,, aku tak patuh jatuh **** pada imoq. aishh.. sebab.,, time tu aku diperbodohkan...di kikis...klo aku tak jatuh **** mesti aku dah leh kumpul duit banyak2 skunk ni..betul tak...kumpul duit banyak2,,,huhuh....sebabkan dia duit aku dah banyak habis...aiiyyoooo menyesal tak sudah...

dan yang betul2 aku nak buat...aku nak buat baik ngan mak aku...ermm....
entah la....

dan yang paling penting..aku nak hidup dengan tenang dan aman....aku tau..masa aku bukannya panjang..klo Allah nak tarik nyawa ni..bila2 masa boleh...kalau Malaikat Izraeil tu datang cabut nyawa aku time aku duk menulis blog pun boleh..betul tak..jadi tak kira la aku duk mana..nyorok la bawah meja ke , kerusi ker..tapi still leh nampak aku...

0 comments: