BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 6, 2011

kring kring kring

kring kring kring..halo...

suprise sebab tetiba si kecik ni tepon...
tak pegi sekolah ke bisik hati aku...

SAH!!!! mang tak gi sekolah..
ngeh ngeh ngeh....

upanya dah tiga hari sakit...salah aku jugak tak call tanya khabar..sebab terlampau sibuk...adoii
si kecik tepon kata sakit ngan suara lemah..

rupanya demam ngan sakit perut..so gi hospital...masuk air..
sian tangan dia..dah berbalut...

dia kata sakit sangat sakit...
si kecik dah la kurus...
boleh pula si kecik mengadu..

"sakit..nurse tu jahat..adik ni kurus..cucuk sampai tulang adik.."

huhu..aku yang dengar ni,,adoii sedihnya..siannya..klo ada kat sana leh jaga dia

ermm takper tahun depan klo dapat duk dekat duduk ngan saya ya si kecik...

malam tu siap send gambar tunjuk tangan dia kene masuk air...
mak aihh berbalut....

sakit nya..budak kecik kene masuk air..jarum dah la besar...
kalo aku, aku dah lari dulu..takpun pengsan kan dulu kalau nak masuk air ker jarum..ngehngeh ngeh...

0 comments: