BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 18, 2010

Cinta BalqiS

ari ni cerita cinta balqis last..
aku ni tengok awal n last ajerk...
yer laa
malas nak tengok cerita yang asyik nangis ajerk
huhuhu...
ermmmm
best la...
cinta tu memerlukan pengorbanan
betul ker..
klo tengok cerita tu, perkahwinan yang dibina tu perlukan pengorbanan supaya orang lain tak menderita..
tapi akhirnya bahagia..
cinta itu boleh di pupuk...
dengan membiarkan masa itu berlalu..
tapi tak semua orang boleh bersifat sedemikian..
orang kata cinta sejati tu bila kita pandang, lihat, dengar, rasa..tapi tang rasa ni macam tak logik sebab kita orang islam mana leh sentuh klo bukan muhrim...hehehe...
ada rasa lain sikit...macam berdebar, rasa malu2..n macam2 la..
tapi tu la...sampai skang aku tak pernah rasa pun cam tu,,,huhu..
tragis sungguh,,,hahaha,,,
tapi paper pun..aku hope sangat one fine day i will find my mr.??????
i fell comfortable and save with him...
sepanjang hidup..yang best, boleh membimbing aku...n macam2 la...
tapi tu la...mana ader yang semua nya perfect..
tapi aku tak mintak seorang yang lelaki perfect untuk aku..
sebab aku sendiri pun tak perfect...

paper pun...
dlu aku pernah lihat lukisan yang dilukis oleh seseorang time zaman sekolah..
ayat kat tepi tu...
menarik minat and sampai sekarang i still remember it..
" Dari mata turun ke hati,hati merasa kasih abadi"
wah...jiwang bunga debunga...hahhaha

0 comments: