BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 9, 2010

sEmeSteR BaRu

wah...naik sem baru, tahun baru, azam baru..semua baru la..cuma orang jer tak baru sebab takder kat mana2 kedai yang jual manusia..hehehe..bila naik tahun baru, jumpa kawan2..terasa rindu kut dengan derang..huhuh..rinduuu....

ader yang d gemuk la. ader yang kurus la..tembam, debab. semakin cantik dan bergaya pun ader...huhuh...yer la tahun baru rupa pun baru...hehhee..

tapi aku tetap seperti biasa dah dlu,,,tiada apa yang berubah..cuma ingat meningkat diri dari yang tidak baik kepada yang baik....

sem baru ni belajar macam2...siap ader praktikun pas cuti bulan tiga ni...sebulan kut duk sekolah....risau semua ader...

hope buleh la aku buat nantii,,sekolah oo sekolah..di mana kamu sekolah...

awal2 ni macam2 dah jadi/..laptop charger rosak, peraturaN YANG KETAT...dengan tak leh pakai jeans n yang sekutu dengan nya...semua benda ni leh ubah coz ader la reason dia jadi macam tu kan...tapi tak suka ngan pak guard yang macam tak ok sikit...hope dia tak cari pasal dengan aku dah kali ni...please laaaa yerk...

paper pun....aku adalah aku..n skang ni...tengah teringatkan somebody...i miss the person..

0 comments: