BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 15, 2010

ya be da Bed uuu

hahha.. hari ni dapat belanja ngan abah...jimat duit aku nak beli perfume...
setelah sekian lama menunggu hari...akhirnya dapat jugak perfume sebijik lagi...
chance by chanel..agak best bau dia..sweet ajerkss bau dia...nak cari moschino..yang 100ml or 50 ml takder..tinggal yang botol kecik..tak puas ajerk...nak pakai,,,
nasib ader sale...
miracle anak kepada lancome pun sweet bau dia...ha...pow dua2 dua...tapi aku amik satu ajerk...sebab lagi satu nak bagi kat kawan abah..so decide nak amik chance n miracle tu kat kawan abah...chance ni kuat sikit..miracle ni sweet sikit..umtuk orang 50 keatas ok la,,bak kata orang nice..huhuhu;..hope kawan abah suka la dengan pilihan aku tu,,huhuhu..pakai tau..penat anak pilih...
ermmm...tunggu elaun datang kembali..ingat nak usya perfume..last for this semster..hahah..iya ker...nafsu..nafsu,,,,
tapi tak kira..nak jugak..wat tambah koleksi....perfume kat umah dah letak dalam beg...hope orang yang nak angkat barang2 tu nanti tak pakai hentak n tindan2 ngan barang berat,,berderai laks...even ader yang botol kosong pun..tetap sayang....sebab kenangan..
klo ader mak..leh share ngan mak..mak suka beli..last kali aku jugak yang pakai...huhuu...macam2 jenis perfume mak bagi..n last perfume mak bagi splendor dari spesis elizabeth arden..
yang tu la paling sayang...coz..tu sajerk isi yang tinggal untuk aku pakai...n special nyer mak bagi...klo yang lain tu, mang ader..tapi ntah la..semua perfume..tak serupa..dah 3 tahun..still tak luak2...jimat...hahaha... actly nak abiskan yang lama..baru pakai yang tu..
so yang lama mak bagi semua dah abis..jadi tinggal ini sahaja yang tinggal..so h=jadi bertambah sayang la mau pakai..sebab kenangan mak bagi..last perfume..pasni kene beli sendiri n pilih sendiri....the resons aku tak kasi pegang atau pakai , adalah sebab ini la...bukan aku tak kasi pakai..atau sembur..tapi itu last kenangan aku...benda yang paling syaang...perfume lain klo korang nak test hidu ke calit cikit tak kisah...tapi yang satu ni sensitif..huhuh...sowi sangat2...klo leh tambah2 air ker aper ker...kan bagus...
.errrmmm rindu la pulaks kat mak..uwa.............
untuk abah yang baik hati...thanks a lot...sebb belikan..kali ni ajerk pow..esok lusa pow lagi...
n for nurin..jangan sembur sampai abis laks...dah la suka pakai banyak2...klo pakai lebih2,,along tembak tangan adik...hahahhaah

0 comments: