BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 4, 2011

mana tak penat ri ni ader sekolah tengah hari aku pergi balik semula batu pahat..jauh tuu...hahahhaa...saja suka2 ..agi pun jumpa kawan yang dah lama tak jumpa..nk suwuh dia datang sini jauh sangat..takpper laa aku trun kejap..ngeh ngeh ngehh..

huhuhuh

ari ni tak pasal2 aku beli kasut lain..lebuh 100 hinggit aku...kaki besar sangat...sapa suwuh...adoyaiiii..takper la..demi kaki dan saiz kaki ku..aku rela..huuhuh...

sebut pasal kasut...dulu aku cerewet gaks pasala kasut..ya laa..nak cari kasut yang biasa2, murah2..yang panting cantik, berpatutan/murah dan okeys...huhuhh...tapi tu persepsi dulu. skunk tak leh guna teori tu..ya la...asal aku beli kasut yang macam tu.mesti tak muat..takder saiz..klo ader saiz pun tak leh masuk gaks...lepastu klo ader saiz..tak sampai setahun kasut tu dah rosak..

so aku beli yang aku rasa selesa nak pakai...gi jalan ker,gi kelas ke,sekolah ker..haaa...mudah...ri ni aku terpaksa beli kasut sebab kes kasut aku tu dah meretas..kat depan..nampak la ibu kaki....dah 1 tahun setengah kut kasut tu ebrjasa..huhuhu bagus..yer la..gi jalan, balik kg. gi mana2 wearing kasut tu.selesa..sebab ader sesetangah kasut tu aku tak selesa..keras..jadi jalan senang..lembut..tak skit..ermmm...betul tak..

biar mahal sikit, asal selesa dan tahan lama

lagi pun cuba kita hitung, klo 3 bulan sekali nak beli kasut dan price tu dalam 40...klo setahun dah 160 hinggit...haaaa kan tak berbalaoi..walaupun kita leh tukar2..
huhuhuh
ermmm....so baik beli mahal, jadi leh pakai bila2.
llagi pun saiz kaki aku ni susah nak cari...huhuhu...ermm...siannya aku nnti klo kawen. nak pakai kasut apa..huhuh
selipar jePUn????

0 comments: