BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 1, 2011

entah la.kadang-kadang aku tak faham la..aku perlukan seorang kawan. teman. yang boleh calm kan aku bila aku susah, aku geram sedih. tapi bila ader perkara sedih ker, geram ker apa ker,,aku perlukan teman nak luahkan perasaan..

aku cuma luahkan perasaan aku yang sedih tengah geram..tapi dia leh cakap aku ni merungut..susah kan..

bukannya aku merungut kata makanan ni tak sedap. bukannya aku merungut pasal orang lain. merungut ni lain..benda yang okeys elok,tapi cakap tak benda tu semua tak okeys, tak elok..tu lain la...tu baru merungut.

luahan perasaan ni kan lain..kita kongsi sama2...susah la..klo kita nak share benda kan...ermm entah la..mang betul kata orang..bukan senang nak cari orang yang atau kawan yang betul2 boleh susah senang sama dengan kita..leh kita luahkan perasaan, pastu bagi komen..cara penyelesaian ker..pendapat ker...bukannya aku mintak orng tu jadi kaunseling...

aku pun dah takder mood...ari ni...ari yang amat menggeramkan..so aku takder tempat nk luahkan perasaan aku...baik aku luah kat blog..walaupun luuahan perasaan kat blog ni tak profesional..tapi i need somebody yng leh share masalah aku...so dari sakit hti share dengan orang...yang cakap aku merungut..baik aku share kat blog...agi pun bukan saper pun baca blog aku kan..blog aku taj popular macam diva..ngeh ngeh ngehh

0 comments: