BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 14, 2011

hamlet or helmet

baru sampai kelantan...penat sangat...alih2 malam tu teringin nak makan satay. jadi takder sapa nak beli kan satay..dan tuan empunya badan yang nak makan kene la kuar beli..

so kedai tu dekat aja..sementara duk tunggu satay tu saiap di bakar..tetiba adik aku ni cakap macam ni..

adik : jom kita gi kedai burger tu..lapar la.
aku : ok jom la....

berjalan la kami berdua di kedai jual burger tuu

dah sampai situ, si adik ni melihat apa menu yang ader tertulis kat atas cermin burger tu..ehh cermin ker???what ever la...tapi still cermin jugak2..ahahhahaha...

ok dia dahh dapat n mau order...

adik : bagi burger helmet satu
aku : helmet ??????? (daalam hati aku dah pelik, cuba la try sekali tengok. betul
ker ader burger yang namanya helmet>>>???")

jeng jeng jengg
sekali tengokk...
bukan helmet tapi HAMLET

huhuhu
hamlet ni roti burger yang panjang tu, di alas ngan telur dan di sapu kaya,,,sedap la..aku pun suka..

aku : heheheh...bukan helmet la...hamlet...
adik : (dah senyum-senyum malu)
penjual burger : haaa...helmet takder dik..helmet kepala tu abang tak masak...

kuang kuang....

gelak brutal abis kat kedai tuu...

helmet-helmet..bila masa kau jadi isi burger..huhuh

0 comments: