BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 8, 2011

huhuh apakah rumus yang kat atas ni r? boleh la rumus ni..budak-budakn sekarang tengah duk exam.berhempas pulas memerah otak untuk memikirkan jawapan yang betul, bernas dan sekutu dengannya..

ari ni aku kene relief kelas bm..so awal2 pagi kene pergi ambil kertas bahasa melayu. aduih...masuk kelas, aku tertukar kertas.rupanya kertas bahasa melayu pemahaman, aku pergi ambil kertas penulisan.mujur la...

lepas tu, time duk jaga budak2 ni exam..ader la 2 orang budak perempuan ni..buat perbincangan tertutp kat belakang.huhuh..perbincangan tanya jawapan ni..hahaha..pandai pulak dia berlakun..buat2 macam gaya..ala gaya macam orang duk nyanyi tu..yang conduct lagu atau musik tu ...wah wah...cover baik punya..aku rsa macam nak tergelak..huhuh...banyak kali kut..nak cover..ngeh ngeh...

pastu yang kesiannya..tetiba ader sowang cikgu ni, masuk.aku tak tahu la dia tanya pasal apa..tapi macam marah la...

butiran yang di dengar.."kenapa tak bawak.." esok pakai"...apa benda pun tak tahu..budak tu kene lempang..aku tak sampai hati..aku hope sangat bila aku keluar nnti aku tak naik tangan kat budak-budak..anak murid aku..itu bukan cara nak ngajar budak2 kan..ermm..tapi kalo dah geram tahap melampau tak tahu la...

pastu..kesian budak tu..sebab masa time tu macam separuh exam..kesian budak tu..takder mood nak jawab exam.kowt ye pun tunggu la lepas exam.kesian..hilang konsterasi budak tu...

0 comments: