BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 23, 2011

aku budak kampung

ari ni duk bersembang-sembang dengan myra edora...tetiba teringat kisah budak kampung..sapa lagi klo aku,,digelar budak kampung...aishh...bengan sikit pun ada...
alkisahnya...time tu aku form 4...teman seorang kawan aku pegi berdating dengan admirer dia...atau bakal bf...atau bf...tapi rasanya belum couple lagi kowt...kebetulan laks time tu aku kene teman dia sebab aku balik umah dia gaks...n esoknya tetiba dia cakap temankan dia gi dating..kat ipoh...hahhaa...
dan ader one time..tetiba si mamat ni cakap kat kawan aku.."kawan u ni budak kampung ke?", hahahha...mula2 dengar ader rasa malu, bengang..rasa nak tenyeh pun ada...berani ckap macam tu...aku yang duk kat bandar ni dikata gadis kampung / budak kampung!!
tapi bila fikir,,,sekarang ni,,mungkin aku digelar macam tu sebab time tu sifat malu, ngan tak makeup,muka yang polos..nak digandingkan dengan kawan aku time tu,,,dia memang bergaya..mana aku tak di cop sebagai BUDAK KAmpUNG,,hahha,,,funny,,,tapi okeys gak jadi budak kampung..tak perlu nak makeup macam skunk..baju nak kene pilih2, nampak cantik...kasut,high heel lagi...fesyen nak kene update...borink gaks jadi orang yang macam skunk..better jadi budak kampung yang dulu..polos dan malu sampai merah muka...sampai pernah ditegur oleh kawan aku..sebab merah sangat muka aku menahan malu...
apa kata aku jadi budak kampung dan tinggalkan sekrang ni..boleh ker...jadi diri aku sendri yang semuanya sederhana...

0 comments: