BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 23, 2011

sapa yang cemburu sapa erk..terlintas aku seketika apabila ungkapan cemburu diungkap oleh seorang kawan aku.."entah-entah dia jealous ngan kau tak?"
betul ker r? aku jealous ker ngan dia??? rasanya aku cari dalam hati aku ni rasanya tak ada...atau memang dia jelus ngan aku??

bila difikir balik...ada jugak betul kawan aku tu cakap..dia jealous ngan aku...
apa yang dia buat..apa yang dia cakap ngan kawan2 dan macam2 lagi ada ciri-ciri jealous gak la...erm...dan aku tak tahu apa yang diceritakan oleh dia dengan kawan2...
sampai jadi macam ni..takder punca pun kadang2...entah lahh...macam pelik pun ada...
tak tahu la klo sebab bf ker dia jalous...atau...sebab barang2 aku ker dia jealous..atau rupa aku ker>>??( padahal aku ni bukannya cantik sangat pown..biasa2 aja..eee perasannya aku ni)...huuh...sebab aku rajin ker..atau sebab aku bawak kereta ker...entah la..aku pun kekadang pelik...entah kenapa...padahal sebelum ni okeys..apa yang menyebabkan tak okeys pun aku tak tahu...

lagi pun ada jugak cerita yang kurang enak aku dah dengar...macam2...entah la..lantak dia la...agi pun bila difikir balik..aku pun dah tak kisah la...suka hati kau la..nak mencanang cerita apa pun sampai semua orang tak suka aku...bagi aku...cukupp ada seorang kawan yang susah senang ngan aku..sebab macam2 kawan ader..kawan yang hanya menumpang kesenangan..bila susah tiada...

0 comments: