BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 26, 2011

pelik tersangat-sangat

erm..ari ni sangat pelik..ngan hujan mendung satu hari.semua orang begitu ramah..makcik2 termasuk la makcik cleaner..lectrer..mak cik koperasi tuu..siap leh sembang panjang2..hahahah....macam2 cerita kuar..dari isu semasa..isu maktab hingga la praktikum..dan pengenalan diri..hahahha...
gi bank pun sama...leh pulaks sembang ngan orang kaunter yang bagi duit tu..bukan sahaja orang yang incharge aku nyer akaun..tapi orang sbelah dia pun turut nak nyembang gaks..hahha..pelik...lagi pelik..boleh dia cakap aku orang mana..belum sempat cakap dia tanya..aku ader mix pakistan ker..hahha...orang kedua cakap aku macam tu...heheh...aku tengok muka aku macam melayu aja...

pegi butik carlo rino...hahha..sembang ngan makcik yang tak dikenali...hahha...rupanya makcik tu teman anak dia beli barang tunang...wow..best..hahah....
yang tu semua baik2..

ader yang tak baper patut terjadi...
dah kuar dari bank.tetiba ader lelaki sergah aku kat tingkap.mujur time tu aku dah kunci pintu dan tak bukak tingkap.agak muda.dalam lingkungan 25-3o kot...tak tau la klo muka nampak muda tapi dah tua..hahaha..dia suwuh turun kan tingkap.aku tak mau sebab orang tak dikenali..pastu dari tingkap tu aku dengar dia cakap.dia mintak tolong,nak duit,nak bayar apa ntah.dan dia kuarkan surat apa ntah dari poket dia...yag pasti macam borang something,ader lambang polis..tapi dari tingkap tu dia ader cakap dia nak duit.dia takda duit nak bayar.macam2 tau2 aku kuar dari bank.ntah2 dia dah ngintai dari bank dan follow aku dari sana...aku pun satu...tak berhati2 sangat time tu..

aku geleng...then jauhkan sikit dri tingkap.mana tau takut dihempuk tingkap cermin kereta tu ka...kawan aku laks cakap.orang tu nak mintak tolong tunjukkan tempat ker. aku cakap tak.sebab mang pasti orang tu cakap nak duit.klo betull aku salah dengar,dan sememangnya dia cakap dia mintak tulung tunjukkan tempat.dan aku tak layan.dia boleh tanya kat kereta sebelah kereta aku.kebetulan time tu ader kereta myvi parking...
tapi tak tanya..terus blah macam tu. dari cermin sisi..aku tengok dia terus kuar dari tempat parking.siap pakai kasut kowt.baju kemeja.suar apa ntah.tapi bukan jeans.leh pakai ker orang macam ni.ntah2 klo aku ikut cakap dia. aku turunkan cermin.aku kene pukau.aku bagi semua barang kat dia ker.takpun dia cucuh aku ngan pisau...ee...mujur Allah sayangkan aku...alhamdulillah

0 comments: