BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 24, 2011

mau ambil pinky...

tadi pergi la tengok pinky...sebab nampak cantik..survey punya sebay..dah muktamad amik si pinky...pinky tu sapa...hahaha...benda peliharaan saya...hahaha....lenovo st3-10s...warna pink..walaupun aku bukan jenis peminat pink.tapi sebab dia cantik..aku amik la..hahaha...

pastu sedang pilih dan pilih..kebetulan hari tu laks ramai...dan aku tak mau amik yang tu sebab yang tu display..klo nak kene tunggu esok amik kat gudang bsar...aku pun apa lagi ..kata okeys la...huhuh....tetiba.....ader ramai orang..eee musykil..menakutkan...ermm....sebab lelaki....tu mintak ic kat orang cina..entah apa dia buat..pastu masuk dalam kedai komputer tu..tak tau la klo polis ke apa..tapi amat menakutkan..dan rasa tak selesa..sebab aku ngan kawan aku aja perempuan....
lain semua laki....eeeeee tak suka...situasi yang ramai orang..

0 comments: