BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 14, 2011

budak sekolah

tetiba malam ni duk sedang skodeng oreng di fb...aku teringat nak cari seorang budak...tapi sudah menginjak dewasa la budak tu...hahah...tapi tak jumpa2 dia...buat fb ke r budak ni...dah lama tak dengar khabar berita...masih hidupkah lagi dia...atau sakit2 lagi ka...maksud aku tentang ayat masih hidup tu bukan aku mahu dia tiada..cuma mahu memastikan sama ada dia masih ada lagi atau tak..kerana sudah hampir 11 tahun aku tidak bersua..jangka masa lama..bermacam-macam perkara boleh berlaku...

sudah bekerja ke dia?dimana dia sekarang?masih tinggal di teluk intan lagi kah???sudah berkahwin ker? cari dan terus mencari..aku masih tidak jumpa di dalam fb...moga satu hari nanti aku dapat bertemu dengannya...berborak seperti zaman kanak-kanak....main aci kejar sama-sama...dan yang paling tak dapat dilupakan...main power rangers sampai belakang sekolah...hahahha..lucu sungguh kamu....saya tunggu kamu muncul,,,itu jika kita ada rezeki...

0 comments: