BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 17, 2011

kAwen OooOOO kAWeN...

hahaha...seronok pulaks dengar orang ni kawen, orang tu nak kawen..
aku ni bila lagi erk...
klo merungut "naper aku tak kawen lagi" nanti macam aku laks beria nak kawen..nanti bila dah kawen macam2 hal ngan fe'el laks nanti...hahha...andaian semata-mata itu penting jugak...

ader sowang kawan ni dah kawin...mula2 tak bajet pun dia akan kawen awal...
orang terawal kawen time duk maktab ni ha...
wahh..mula2 dengar terkejut...sebab ia dirahsiakan atas sebab waktu tertentu...
lama-lama mula di hidu oleh satu maktab...wahh tahniah kepada PN Sakinah erk...dari cik dah menjadi puan..

hehehhe...romantik....cinta yang tak kenal usia atau rupa..tapi berlandaskan agama..hehehe..menakjubkan..cara duk dengar2 dari penceritaan...
suami yang cukup caring n loving...si isteri atau kawan aku tu laks..memang isteri mithali...pakej terbaik punya...hehhee...untuk praktikum yang jauh dari maktab ...sang suami membekalkan sebuah kereta...untuk penggunaan ict sewaktu bekerja si suami membekal kan netbook..wahh masyuk gak orang kawen ni...bahagia dan berseri-seri pasangan pengantin baru..hehehe..tahniah ya...hehehe...moga berkekalan hingga akhir hayat....

so bila aku pulaks ni???entah la..nanti2 dlu kut..keinginan memang nak..cuma tak pasti..dan sedikit keliru..lagipun....aku masih SINGLE...HAHAHAHAHAHAH ( GELAK JAHAT KAW KAW PUNYA)

0 comments: