BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 23, 2011

mcD

yummy...my favret food...dapat makan..puas hati...padahal aku rasa asyik gi mcd aja...huhuh..tapi yang peliknya tak ramai orang...macam sunyi...tapi yang tak best..ada laki mana ntah..penyebok nak kaco2 orang..panggil2 la..eee...takder sopan langsung...malu pun ada...orang sekeliling tengok..klo kat luar takper...ini kat dalam mcD yang tempat tertutup tengah2 pulaks..eeee....klo aku pakai kasut tinggi time tu..n dia sowang2...aku dah bagi dia makan kasut...lagi sedap klo adder taik ayam kat tapak kasut,,,tapi geli la pulaks klo aku nak pakai kasut yang terpijak taik ayam..yekkkkkk....
hahhaha...dan mamat tu tak makan mcD dah..makan taik ayam kasut aku...hhahah..tapi benda tu tak menjadi..sebab dia berempat...takut gaks aku...sian kat blog..sini jerk tempat aku luahkan marah aku..hahhahaa

0 comments: