BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 21, 2011

.... ;P .......

erm.ari ni berfantasi japs..hahhaa...tak malunya...tapi biar la..bukan ader orang tau pun kan...huhuhu...apa erk nak buat...apa yang aku nak erk...ermmm sesaja sambil nak hilang kebosanan tahap melampau...dah ada idea dalam otak ni...

mula2 sekali aku nak kawen..hehehe tak malunya..ada hati nak kawen..bf takder..mana ada calon..tapi takper,,berangan jap..hahhaa..aku nak lelaki yang macam mana erk..ermm semua okeys.pandai masak, mengemas, macam2 la tahu.pastu aku leh cakap ngan dia, show off diri aku sendiri, no hipokrit! sayang kat aku sorang aja..tak mau kongsi2,haha kedekutnya aku ni,, =P...lagi,,,dia ambil berat..tapi kene romantik jugak sekali sekala. dan propose aku dengan cara yang unik, asyik bagi bunga, makan tempat mahal..borink la macam tu..i want special moment..macam pegi kat tepi pantai sambil makan rojak buah yang sedap, tak pun gi tempat tinggi sambil makan strawberi ker...haha..semua kene makan ker klo nak propose ni?ermm boleh gak kut..sebab tak lapar..leh makan... tak pun makan mcD, dalam burger big mac ader cincin sambil tulis something atas kotak pembungkus burger tu ker...hehhehe romatik kowt..tapi ada ker orang macam tu nak buat kat aku,,takper berangan aja...haahah =P

pastu aku nak gi umrah ngan haji ngan suami, anak2, ngan famly aku n famly mertua.semua nak ajak pergi sana.leh buat sama2..bestnya...nak beribadah secukupnya.yer la aku pun bukannya muda.walaupun muda tapi ajal tu ada jer kat mana2.klo nak amik skunk pun dah meninggal dah aku ni..ermm..sempat lagi ker aku ni hidup??? walaupun aku tahu setiap yang mati pasti hidup. =(

lagi??nak umah yang ader pokok2 pastu bawah pokok yang besar tu ada pangkin yang leh rehat bersama suami aku.kat pokok tu jugak aku nak buat buaian.seronok.lama tak naik buaian kat pokok tu.yang pasti tak mau pokok pelam atau rambutan.nnti ada kerengga..pokok durian pun tak nak, takut durian jatuh bocor kepala pulaks.hehhehe..tapi yang penting pokok buah sebab sambil duk bawah pokok leh makan buah.tak mau pokok yang bagi daun, takkan nak makan daun.hahaha..umah tu tak besar pun takper. asal umah tu ceria dan bahagia...

lagi. aku nak kereta BMW,tamaknya aku ni.teringin nak naik kereta tu, bawak kereta tu.bestnya, klo warna hitam dicrom dengan silver tepi2 line kereta tu..esklusifnya....

lagi nak ada buaian. dan tepi buaian tu ada bunga ros,bunga kekwa ker.daisy ker,tulip ker.yang wangi jer .sambil duduk sebelah dengan suami boleh lentok kepala kat sebelah dia.sambil bau wangi pokok..best.. =)

lagi, nak hidup bahagia dengan suami aku.hanya sayang kat aku sorang aja.walaupun aku bukan yang semburu tapi aku pun ader perasaan juga.hehehe..

tapi tu la..macam mana nak kawen?huhuh ader ker orang yang macam ni....hahahaha
=P

0 comments: